marți, 5 mai 2009

de ce pusti_suparat?????????

Salut,

Ma numesc Lucian, am doua decenii si aproape un an.Traiesc intr-o tara cu peste 22 de milioane de suflete.

Imi plac calatoriile si sa mananc cascaval panè cu cartofi parjiti cu parmezan si eventual o salata.

OK!!Cam atat despre mine.

Acum sa va explic de ce ,,pusti_suparat"

NU pentru ca as fi vreu-n copil emo, sau care se supara din orice, ci pentru ca am un ID de messinger care se numeste tot pusti_suparat.
De aceea am zis: hai sa fac si un blog si ca sa fie tot meniul..........


DECI!!!! Sa nu aud comentarii cum ca ,,esti un copil emo" sau ca ,,vai saracu ce suparat e" sau faze din astea.Si cand o sa am chef si timp o sa va povestesc care e istoria acestui ID si acum si a acestui blog.


Pana atunci va pupacesc pe toti care veti citi acest blogg si astept si comentarii.........

Un comentariu: